Dobra SEO optimizacija spletne trgovine je lahko eden izmed ključnih elementov ali bo naša spletna trgovina uspešna ali ne. Konkurenca na področju spletne prodaje je velika.
Z dobro SEO optimizacijo spletne trgovine poskrbimo, da se spletna trgovina uvrsti visoko v spletnih iskalnikih. S tem pridobimo veliko obiskovalcev, ki lahko postanejo naše stranke oz. kupci.
Optimizacija spletne trgovine
Optimizacija spletne trgovine se v osnovi ne razlikuje prav dosti od optimizacije poljubne spletne strani. Po izbiri primernih ključnih besed, na katere želimo, da se spletna trgovina uvršča visoko, se lotimo on-site optimizacije. Pri on-site optimizaciji se osredotočimo na sledeče lemente:
- Optimizacija hitrosti nalaganja spletne trgovine – hitro nalaganje spletne trgovine je izjemnega pomena. Če je spletna trgovina počasna, izgubljamo stranke in nakupe. Počasna spletna trgovina pa tudi slabše rangira v spletnih iskalnikih.
- Optimizacija vsebine – vsebino spletne trgovine optimizairamo na izbrane ključne besede.
- Optimizacija elementov strani – pri optimizaciji posameznih elementov se držimo osnovnih Google priporočil.
- Schema markup – če je potrebno, dodamo schema markup parametre oz. elemente. S pomočjo slednjih izboljšamo vidnost spletne trgovine v spletnih iskalnikih, saj ta bolje izstopa. S pomočjo schema markup parametrov oz. elementov iskalnikom podrobneje predstavimo, kaj predstavlja določena vsebina (tako lahko iskalnikom nedvoumno sporočimo ceno posameznega izdelka, njegovo oceno, zalogo itd.).
On-site optimizaciji sledi off-site optimizacija. Strategija off-site optimizacije je odvisna od konkurence za posamezno ključno besedo. Zelo iskane ključne besede imajo ponavadi visoko konkurenco in obratno. V primeru nizke konkurence je za visoko uvrstitev pogosto že dovolj dobra on-site optimizacija. V primeru visoke konkurence, je dobra on-site optimizacija le potrebni predpogoj. Pri off-site optimizaciji spletne trgovine se osredotočimo na pridobivanje kvalitetnih zunanjih povezav. Če je potrebno, ustvarimo tudi (kvalitetne) podporne strani. Zavedati pa se moramo, da se pri off-site optimizaciji nič ne zgodi čez noč. Če temu ne bi bilo tako, bi vsi bili na prvih mestih ?