Izbira primernih ključnih besed predstavlja pomemben del SEO optimizacije spletnih strani oz. spletnih trgovin. Optimizacija spletne stran na neiskane ključne besede ne prinese željenih rezultatov. V primeru, da izvedemo optimizacijo spletne strani na neiskane ključne besede, nam to ne prinese obiska tudi, če se spletna stran uvršča visoko med zadetki iskanj.
V izogib optimizaciji spletne strani na neiskane ključne besede imamo na voljo več storitev, ki nam pomagajo pri iskanju primernih ključnih besed. Eden izmed najboljših in najnatančnejših načinov, kako pridobimo seznam iskanih ključnih besed, je uporaba Google Ads načrtovalnika ključnih besed.

Google Ads – Načrtovalnik ključnih besed
Do Google Ads načrtovalnika ključnih besed dostopa preko sledeče povezave. Po prijavi kliknemo na “Orodja” ter ” Načrtovalnik ključnih besed”.

Po odprtju načrtovalnika ključnih besed kliknemo na povezavo “Iskanje novih ključnih besed”.

Odpre se nam obrazec preko katerega lahko vpišemo željene ključne besede.

Po vpisu željenih ključnih besed in kliku na povezavo “ZAČNITE”, se nam odpre stran z rezultati zadetkov. Iz nje je razvidno število mesečnih iskanj za posamezno iskano ključno besedo.

Podatki nam lahko odlično služijo pri izbiri primernih ključnih besed za SEO optimizacij spletne strani oz. spletne trgovine.
Seveda obstaja še kar nekaj načino, kako lahko pridemo do primernih ključnih besed za izvedbo SEO optimizacije spletne strani, a o tem kaj več drugič.
Dodaj odgovor
Za objavo komentarja se morate prijaviti.