Youtube je 2. najbolje obiskana spletna stran tako v svetu kot v Sloveniji. Dnevno jo obišče na stotisoče uporabnikov zato ni čudno, da si vse več podjetij želi biti prisoten na tej priljubljeni platformi za objavljanje video posnetkov.
Zaradi vse te množice obiskovalcev, postaja SEO optimizacija Youtube video posnetkov vse pomembnejša. Z dobro SEO optimizacijo si zagotovimo, da se optimizirani video posnetki ne bodo izgubili v množici ostalih. V članku bomo na kratko predstavili nekaj metod in priporočil s pomočjo katerih lahko izboljšamo vidnost Youtube video posnetkov.
Pri optimizaciji Youtube video posnetkov se bomo osredotočili na 3 pomembna področja – iskanje ključnih besed, optimizacija video posnetkov, promocija video posnetkov.
Iskanje ključnih besed
Ključne besede lahko najlažje najdemo preko iskalnika. Vpišemo nekaj začetnih črk in odpre se seznam ključnih besed, ki jih uporabniki največkrat vpišejo v iskalnik.
Če smo že objavili nekaj video posnetkov, si lahko seznam ključnih besed, preko katerih so uporabniki našli naš Youtube video posnetek, ogledamo v nadzorni plošči.
Kliknemo na profilno ikono ter izberemo YouTube Studio.
V YouTube Studio kliknemo na zavihek Analytics > Reach viewers ter pod “Traffic source: External” kliknemo na “SEE MORE“.
Odprl se nam bo seznam virov preko katerih so obiskovalci prišli na naš YouTube kanal oz. posamezni video posnetek.
Izberemo “Youtube search” in prikazal se nam bo seznam ključnih besed.
Optimizacija Youtube video posnetkov
Po izbiri ključnih besed, moramo te vključiti v video posnetek. Vključimo jih v naslov, opis ter tage. Priporočamo vam, da je opis dolg vsaj 200 besed.
Ključnih besed ne pozabite, v kontekstu, omeniti tudi v video posnetku. Google že zna prebrati vaš govor. Ni še 100% zanesljiv ali je vseeno že precej dober. Priporočljivo je, da za posamezni video posnetek naložite točno trankripcijo vašega govora.
Promocija video posnetka
Za boljšo uvrstitev Youtube video posnetkov je priporočljivo, da jih promovirate na družabnih omrežjih (Facebook, Twitter…), spletnih straneh, forumih.
Ob koncu vsakega video posnetka je priporočljivo, da dodate povezave do vaših ostalih izbranih video posnetkov.
Boljšo promocijo lahko dosežete tudi tako, da ustvarite seznam predvajanj (playlists).
Zaključek
V kratkem uvodu o optimizaciji Youtube video posnetkov smo vam predstavili nekaj osnovnih strategij s pomočjo katerih lahko dosežete boljšo uvrstitev video posnetkov na YouTube. Seveda so to le osnove. Ob ustvarjanju novih video posnetkov imejte vedno v mislih, da ustvarite zanime, takšne, ki si jih bodo uporabniki radi ogledali. S tem boste pridobili nove naročnike, imeli dober povrečni čas gledanja, veliko komentarjev, deljenj kar bo prav tako zelo pripomoglo k boljši uvrstitvi video posnetkov, tako v iskalniku kot med predlogi. Za na konec pa še nekaj. Ne pozabite na privlačen “thumbnail” oz. dobro predstavitveno sličico ?