Optimizacija spletne strani se začne že z izbiro primernega imena za spletno domeno. Pomen slednjega se sicer z vidika optimizacije spletnih strani zmanjšuje, a vpliv vsekakor ni zanemarljiv. Še posebej ob dejstvu, da pri vsem skupaj ne gre zanemariti še psihološkega vpliva.

Kako je bilo z izbiro primernega imena in vplivom slednjega na optimizacijo spletnih strani včasih?
Pred leti je bil vpliv občuten. Če smo si za ime spletne domene izbrali ključno besedo za katero smo želeli visoko uvrstitev, je bilo pogosto že to dovolj, da nas je google uvrstil precej mest višje. Če smo se na primer želeli visoke uvrstitve na ključno besedo “igre” in smo si lastili domeno igre.si, nas je google uvrstil visoko že zgolj zaradi imena.
V zadnjih letih se je pomen imena, z vidika optimizacije spletnih strani, precej zmanjšal, a še vedno velja, da si je dobor izbrati ime, ki je čim krajše, je hitro zapomnljivo in če je smisleno, naj vsebuje tudi ključno besedo na katero si želimo visoke uvrstitve.
Izbira primerne končnice domene ter njen vpliv na SEO optimizacijo spletnih strani
Izbira končnice, po mnenju mnogih, naj ne bi imela vpliva na izboljšanje uvrstitve v spletnih iskalnikih. Pa je temu res tako? Kdaj ste na zadnje obiskali spletno stran s končnico .org ali mogoče .info? Bi raje odprli spletno stran mojastran.com, mojastran.si ali mojastran.info? Se vam slednja mogoče zdi nekoli manj zaupanja vredna? Niste edini takšnega mnenja. In kaj mislite, da bo naredil Google, če bo na primer na 3. mesto v spletnem iskalniku uvrstil .info domeno, na 4. .com domeno in bodo uporabniki raje kot prvo v večini obiskali drugo stran, ker se jim bo .info domena zdela nekoliko manj zaupanja vredna? Zna se zgoditi, da bo .com domeno uvrstil pred .info domeno, torej izbira same končnice domene vsekakor ima lahko vpliv pri uvrstitvi naše spletne strani v spletnih iskalnikih in s tem ima pomen pri optimizaciji spletnih strani.
Domena .si, .com, .net, .org., .info ali kaj tretjega?
Pri izbiri končnice se vsekakor najprej vprašajte, na kateri trg ciljate. Če slovenski, potem naj bo vaša prva izbira .si domena, če svetovni, naj bo vaša prva izbira .com domena. Seveda to velja tudi za druge države. Če vaš trg prestavlja posamezna država, poskusite registrirati domeno z uradno končnico te države. Po naših izkušnjah Google da nekaj malega teže končnici domene in lokalne domene uvršča nekoliko bolje, tudi zaradi dejstva, ker imajo državljani posamezne države praviloma nekoliko več zaupanja do lokalne domene.
Dodaj odgovor
Za objavo komentarja se morate prijaviti.