Optimizacija spletnih strani je tek na dolge proge. Da bomo z optimizacijo spletnih strani dosegli zastavljene cilje, se jo moramo lotiti sistematično. Izbira prave SEO strategije je ključnega pomena.
Z izbiro napačne SEO strategije ne le, da ne bomo dosegli zastavljenih ciljev, z napačno SEO strategijo lahko hitro tudi poslabšamo položaj optimiziranih spletnih strani v spletnih iskalnikih. Bližnjic pri optimizaciji spletnih strani ni dobro izbirati, saj nam te znajo prej ali slej škodovati.
SEO strategija
Primer dobre SEO strategije optimizacije posamezne spletne strani ali spletne trgovine bi bil sledeč.
- Izbira ključnih besed – izbira ključnih predstavlja zelo pomemben del dobre optimizacije spletnih strani oz. SEO strategije. Optimizacija spletne strani na neiskane ključne besede ni smiselna, saj tudi, če se bo naša spletna stran zasedla 1. mesto med rezultati iskanj, nam to ne bo prineslo obiskovalcev ter potencialnih strank.
- Pregled konkurence – Pri pregledu konkurence se osredotočimo na tiste spletne strani, ki so dobro uvrščene v spletnih iskalnikih. Prverimo zunanje povezave, vsebino itd.
- On-site optimizacija spletne strani / spletne trgovine – pri on-site optimizaciji spletne strani optimiziramo elemente spletne strani, da bodo ti v skladu s smernicami in priporočili Google SEO skupine ter da bo imela spletna stran v osnovi dobro uporabniško izkušnjo. Osredotočimo se na hitrost nalaganja spletne strani, velikost slik, optimizacijo vsebine, povezav, strukture strani itd.
- Off-site optimizacija spletne strani / spletne trgovine – pri off-site optimizaciji spletne strani se osredotočimo na gradnjo zunanjih povezav (povratne povezave) iz sorodnih spletnih strani.
- Spremljanje sprememb – Del vsake dobre SEO strategije je tudi spremljanje sprememb. Pri tem imamo vpogled v to ali se je položaj spletnih strani na določene ključne besede izboljšal, je ostal enak ali se je celo poslabšal. Glede na rezultate se odločimo za nadaljnje postopke.
Dodaj odgovor
Za objavo komentarja se morate prijaviti.